13. 12. 2020

RK Celje Pivovarna Laško prejemnik nagrade Sporto

RK Celje Pivovarna Laško je prejel prestižno Sporto nagrado v kategoriji imetnika pravic. Gre za izjemno priznanje, ki je še toliko več vredno, saj ga je klub prejel v sezoni, ko je moral premagati nepričakovani izziv, virus.

To je nagrada vseh, kluba, njegovih sponzorjev, partnerjev, navijačev ter vseh članov, ki skupaj tvorijo RK Celje Pivovarna Laško. SPORTO nagrade se vsako leto podelijo športnikom, športnicam, klubom ter podjetjem v regiji, ki so v posameznem letu znamke z največjo vrednostjo v očeh javnosti, nagrade pa so podeljene tudi za najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu. Celjski klub je prejemnik t.i. »SPORTO RIGHTS HOLDER AWARD« pod imenom Enkrat za Cele, vedno za Cele, o kateri je več napisano v nadaljevanju.

"Prejeli smo jo torej v obdobju, ko smo uspeli z večkanalno poslovno strategijo premagati tudi nepričakovani izziv sezone, virus. Vse to nam je uspelo zaradi izjemne podpore sponzorjev, igralcev, članov in predanih navijačev, zaradi katerih se klub uvršča na zelo kratek seznam zgodb o uspehu v Sloveniji in v regiji. Pri tem smo ugotovili, da zmaga na igrišču dvorane Zlatorog ni edino naše poslanstvo, zato razvijamo tudi strategije za zmago ob igrišču. Te združujejo številne projekte, ki smo jih in jih še izvajamo. Od prve brezgotovinske dvorane v Sloveniji, fan cone za navijače v okviru tekem lige prvakov in dogajanja povezanega s tem, trajnostnega sporočila, dela z mladimi, zakupa sedeža, prenove in nadgradnje spletne trgovine, nadgradnje dela na socialnih medijih, vzpostavljanja lastne "TV" platforme RKCPL.TV, družbeno odgovornih projektov ter še številnih drugih in seveda rezultatov, ki jih vsi ti projekti dajejo. Ta nagrada, kot že pred časom prejeti naziv najboljše rokometne šole v Evropi, pa sta dokaz, da smo na pravi poti. Ponosni smo, da je naše trajnostno poročilo, ki smo ga izdali kot eden prvih rokometnih klubov na svetu, Evropska zveza izpostavila kot primer dobre prakse za rokometne klube po vsej Evropi. Klub je v zadnjih letih, predvsem pa v zadnji sezoni, posegel po poslovnih in strateških taktikah za povečanje vrednosti blagovne znamke, pri tem pa mu pomagata tudi dve agenciji, Mediaskreativ in Agencija 101, kar se je več kot očitno izkazalo za pravi recept. In tudi zaradi tega smo bili verjetno bolje kot ostali, pripravljeni na koronavirusno situacijo, ki nam je pomagala hitreje uvesti nov način razmišljanja," so zapisali na spletni strani kluba.

Rok Plankelj, direktor RK Celje Pivovarna Laško:
"Izjemno ponosni smo na prejeto nagrado, saj potrjuje, da je kriza lahko tudi priložnost. V prvi vrsti se zahvaljujem vsem, ki ustvarjajo to zgodbo, kot tudi vsem, ki jo podpirajo, od Pivovarne Laško Union pa vse do podpornikov in partnerjev kluba. Kot uspešen regionalni rokometni klub imamo dolgo tradicijo razvijanja strateških partnerstev s svojimi sponzorji in tudi nenehnega strmenja k nadgradnji identitete našega kluba. V prejšnjem letu smo sodelovali pri več projektih namenjenih ustvarjanju blagovnih znamk, ki so povezane s klubom in razvijanju številnih komunikacij, pomembnih za naše navijače in partnerje. Vse to je bilo s to nagrado prepoznano. Nekatere naše ideje, projekti in koncepti, ustvarjeni med zadnjo krizo, morda ne bodo zacveteli v polnem razmahu, vendar so bili pomemben del vzpostavljanja še močnejšega odnosa s sponzorji, ki še naprej verjamejo v našo blagovno znamko in jo bodo še naprej tudi podpirali. Zato smo jim hvaležni, hkrati pa je to še največji dokaz odličnega dela."

"Ta nagrada bo dobila posebno mesto v vitrinah RK Celje Pivovarna Laško, predvsem pa bo motivator in osnova, da uspešno delo nadaljujemo in ga še nadgrajujemo. Hkrati je nagrada tudi odgovornost, ki pa jo z veseljem sprejemamo. Enako kot odgovornost vsakodnevno in na vsaki tekmi sprejemajo igralci in ekipe, ki predstavljajo naš rokometni klub. Zato hvala in čestitke vsem!" so še dodali v celjskem klubu. 

O SPORTO nagradah

V okviru SPORTO konference se že štirinajst let zapored nagrajujejo najboljši v panogi športnega marketinga v celotni jadranski regiji (Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Srbija, Črna gora, Makedonija). SPORTO nagrade nagrajujejo podjetja in ekipe, ki delujejo in dosegajo izjemne rezultate na področju športnih blagovnih znamk. Dolgoletni partner projekta je Evropsko sponzorsko združenje (ESA), s katerim se dviguje verodostojnost SPORTO nagrad, zmagovalec kategorije Najboljše športno sponzorstvo, se namreč bori tudi za nagrado "Best of Europe". Nagrajence izbere mednarodna strokovna žirija, ki ji predseduje predstavnik ESA.

O SPORTO RIGHT HOLDERS AWARD

Gre za eno izmed treh kategorij nagrad, ta je namenjena celostnim trženjskim komunikacijskim kampanjam imetnikov pravic. Za tiste, ki so opravili izjemna dela v podporo sponzoriranju blagovnih znamk, doseganju ciljev in so predstavljali lastno identiteto. Udeleženci te kategorije so lahko športni klubi, športne zveze, športniki posamezniki in vse športne entitete, ki opravljajo marketinške dejavnosti ali prodajajo promocijske in medijske pravice v povezavi z izvajanjem svoje dejavnosti.