29. 6. 2017

Celjani v novo sezono z osveženo podobo

RK Celje Pivovarna Laško v novo sezono stopa še močnejši, v povsem prenovljeni celostni grafični podobi ter z novimi, oziroma še aktivnejšimi poslovnimi partnerji. 

V idiličnem okolju restavracije Galerija okusov v Novem Celju, je Rokometni klub Celje Pivovarna Laško danes predstavil novo podobo, ki bo klub krasila v prihodnje. Klub je novo podobo napovedal v okviru praznovanja 70-letnice, ki so jo obeležili v letu 2016. S sezono 2017/2018 torej stopajo v novo obdobje, pri izgradnji te podobe, ki so jo izpeljali v dogovoru z glavnim sponzorjem Pivovarno Laško Union, pa jim je pomagala agencija Medias kreativ, ki bo s klubom sodelovala tudi v prihodnje in je tako eden izmed novih partnerjev kluba.

Pri izgradnji podobe so zasledovali dosedanjo zgodovino kluba: "Pri razmišljanju o spremembi, oziroma redefiniciji celostne podobe nas je vodila naša zgodovina in želja, da bi naredili podobo, ki bo lahko trajala in nas še tesneje povezala z okoljem v katerem delujemo. Verjamemo, da se bodo v našem razmišljanju in nadaljnjem načinu dela prepoznali tako naši navijači in sponzorji kot tudi vsi, ki v klubu delujemo, ter da bomo v skladu z novo podobo še naprej dosegali vrhunske rezultate na vseh področjih delovanja, v prvi vrsti pa seveda na igrišču. Ni pa zgolj podoba tista, o kateri smo razmislili, jo osvežili, ampak smo v skladu s to klubsko strategijo redefinirali tudi identiteto kluba. Ob tej priložnosti bi se rad zahvalil agenciji Medias kreativ, ki razmišlja podobno kot mi, in vsem ostalim izvajalcem, ki so nam pomagali do tega lepega mejnika," je ob tem povedal podpredsednik upravnega odbora celjskega kluba Jernej Smisl.  

Podoba je zasnovana trajnostno, torej je logotip, kot tisti najbolj prepoznaven element zasnovan tako, da ga v prihodnje ne bo potrebno menjati, temveč zgolj osveževati: "Poslanstvo športa je, da nas povezuje – združuje različne generacije tukaj in sedaj. RK Celje je pomemben povezovalec tako lokalnega kot širšega okolja, zato smo z novo podobo želeli grafično in komunikacijsko izpostaviti njegovo dolgoletno tradicijo, izkušnje in zavidljive športne uspehe, hkrati pa z njo opomniti tudi na bogato zgodovino okolja, iz katerega klub prihaja," je ob tej novi pridobitvi povedal direktor agencije agencije Medias kreativ Gašper Puhan.

Novi so vsi elementi kot tudi spletna stran kluba, podobo in novo spletno stran pa je danes slavnostno predala namenu v.d. direktorja kluba Saša Lešek.

Klub pa se je ob tej priložnosti okrepil tudi na poslovnem področju. Glavna novost je spremembo nivoja dolgoletnega sponzorja, Cinkarne d.d., ki je postala novi Zlati sponzor in tako postavila še trdnejši gradnik za nadaljnje stabilno delovanje kluba. K temu bo veliko pripomogel tudi novi opremljevalec kluba; ta je postala najbolj prepoznavna blagovna znamka na področju športnih oblačil, Nike.