20. 3. 2025
Lidl Slovenija in Rokometna zveza Slovenije nadaljujeta uspešno partnerstvo. Kot uradni sponzor in uradni partner svežine bo Lidl tudi v prihodnjih treh letih podpiral razvoj slovenskega rokometa.
Lidl Slovenija ostaja platinasti sponzor Rokometne zveze Slovenije in uradni partner svežine, predvsem pa ponosni podpornik slovenskih rokometnih reprezentanc. K partnerstvu je pristopil leta 2022, s podaljšanjem sodelovanja pa bo tako tudi v prihodnje zasledoval vizijo in cilje podjetja v smeri promocije sveže in kakovostne ponudbe, ozaveščenega prehranjevanja ter spodbujanja gibanja in športne aktivnosti.
Kot uradni partner svežine bo Lidl Slovenija na tekmah reprezentanc še naprej skrbel za osvežitev z zagotavljanjem svežega sadja igralkam, igralcem, sodnikom in prostovoljcem, novost pa je, da bo s podaljšanjem partnerstva zagotavljal tudi vodo. S promocijo svežine na športnih tekmovanjih spodbujajo zdrav način prehranjevanja ob aktivnem življenjskem slogu, kar je skladno z njihovo strategijo ozaveščenega prehranjevanja, s katero želijo ljudi navdušiti za bolj hranozavestne in trajnostne prehranske izbire.
"Vedno je lep občutek, ko naš pomemben partner izrazi željo po nadaljnjem sodelovanju. Lidl Slovenija je k Rokometni zvezi Slovenije pristopil pred domačim ženskim evropskim prvenstvom in bil eden glavnih podpornikov naših rokometašic pri tlakovanju poti do nastopa v olimpijskem Parizu, prvem v zgodovini za celoten slovenski ženski kolektivni šport," je dejal predsednik Rokometne zveze Slovenije, dr. Bor Rozman in nadaljeval: "Z Lidl Slovenija nas ne veže le poslovna zgodba, temveč tudi deljenje skupnih vrednot in vizije. Skupaj neprestano iščemo nove izzive in priložnosti, ki naše sodelovanje le še dodatno obogatijo in verjamemo, da bo tako tudi v novem skupnem koraku. Iskreno smo hvaležni vodstvu Lidl Slovenija za zaupanje. Prepričani smo, da bo naše partnerstvo še naprej prinašalo obojestransko zadovoljstvo, saj je rokomet šport, ki ponuja številne možnosti za rast in razvoj vseh vključenih deležnikov."
Sodelovanje z Rokometno zvezo Slovenije je del Lidlove sponzorske strategije, ki se osredotoča predvsem na šport, preko katerega želijo ljudi navduševati za gibanje ter poudarjati pomen kakovostne hrane, še posebej svežega sadja in zelenjave v aktivnem življenjskem slogu.
"S partnerstvom krepimo razvoj slovenskega rokometa, obenem pa uresničujemo tudi vizijo in poslanstvo Lidla Slovenija, ki med drugim podpira spodbujanje ozaveščenega prehranjevanja in navduševanja za gibanje in aktivni življenjski slog med ljudmi. Ob tem pa želimo širši javnosti približevati njihove najljubše športne dogodke," je ob podaljšanju partnerstva povedala Tanja Dimitrova, vodja sponzorstev v marketingu Lidla Slovenija.
Lidl Slovenija, ki na slovenskem trgu posluje od leta 2007, ima danes 68 trgovin in več kot 2000 zaposlenih. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno navzoča v 31 državah in ima skupaj več kot 12.350 trgovin, 220 logističnih centrov in skladišč ter zaposluje približno 375 tisoč ljudi. Drži se preprostega načela: ponuja najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želi s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih blagovnih znamk in z drugimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.
Lidl Slovenija je zanesljivo, kredibilno in nizko tvegano podjetje, ki dosega najvišje mednarodne standarde poslovne etike, kar dokazujejo s certifikatom platinaste bonitetne odličnosti. Je tudi prejemnik certifikatov za enega najboljših delodajalcev v Sloveniji in Evropi, Top Employers Slovenija 2025, Top Employers Europe 2025 in X-large Enterprise Seal. V osrčju Lidlove korporativne kulture so njegove vrednote – uspešnost, spoštovanje, zaupanje, prizemljenost in povezanost. Te vodijo ekipe pri vsakodnevnem delu in so podlaga za njihov uspeh.
Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želi s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodeluje s številnimi organizacijami na področjih izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.